Tuesday, October 20, 2009

Kisah Seminggu

Assalamualaikum...

Rindu rasanya nak tulis kat blog ni, kiranya macam tidur tak lena gitew...cewah..Rasanya banyak sangat nak cerita pasal seminggu ni, yer lah mula pasal induksi dalam masa yang sama jabatan saya ada menganjurkan conference di Parkroyal , Bt Feringghi (maaf pada staf PTPM sebab tak hadir sebab ada kursus induksi) dan masa induksi saya diserang selsema yang teruk dan masih tak baik sampai hari ni, hari isnin 19 Oktober 2009 saya Mc dan hari tu jugak Birthday My little Princess Nur Marsya genap 2 tahun.

Induksi yang saya hadir tak ramai sangat dalam 20 lebih jer tapi meriah sangat. Kengkawan yang hadir pun best-best dan sporting termasuk lah penceramah yang bagi taklimat. Buat Wati dari Unit Latihan, thanx for your support, we really appreciate it. Selama 5 hari di Unit latihan saya banyak didedahkan mengenai pembangunan diri & pasukan, akta-akta badan berkanun, persaraan, kebajikan staf dan banyak lagi, yer lah 5 hari kan??? Kesimpulannya memang best dan saya dah mohon untuk peperiksaan perkhidmatan untuk sahkan jawatan. Moga-moga Allah permudahkan urusan saya yer...

Buat anakanda kesayanganku Marsya Happy Birthday, insyaallah ummi akan beli kek dan hadiah yer, sorry sayang ari tu ummi tak sihat. Semoga Marsya jadi anak yang solehah. Ummi sayang kakak dan adik okey! Muahhsss

4 comments:

  1. tu lah.. lady tunggu2 juga norita update blog..
    selamat hari lahir buat si comel marsya.. semuga dimurahkan rezeki..

    ReplyDelete
  2. tq kelly...jgn lupa jadi followers
    ...terdelete sorry

    ReplyDelete
  3. norita.. tapi kelly view kat followers tu nama kelly still ada lagi lah dear.. tak hilang pun..

    ReplyDelete
  4. tu arrr memula tak der...em kira ok lah tu yekk

    ReplyDelete